Product categories

Όροι & Προϋποθέσεις

Σε όλες τις αναγραφόμενες τιμές του καταστήματος, περιλαμβάνεται ο φόρος 24%.

Τρόποι Πληρωμής

ΕΛΛΑΔΑ

Αντικαταβολή

Πληρώνετε με μετρητά, στον υπάλληλο της εταιρίας courier, όταν σας παραδώσει το δέμα στον χώρο σας. Η χρέωση της αντικαταβολής είναι €1,5*

*Εκτός περιόδων προσφοράς.

Πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα.

Υποστηρίζεται η πληρωμή με κάρτα VISA και MASTERCARD.Όλες οι συναλλαγές γίνονται μέσω τράπεζας και προστατεύονται από συστήματά υψηλής ασφάλειας. Στην ασφαλή φόρμα παραγγελίας συμπληρώνεται όλα τα απαραίτητα πεδία (αριθμό κάρτας, ημερομηνία λήξης και τράπεζα έκδοσης).

Κατάθεση μετρητών σε τράπεζα ή μέσω web banking

Πληρώνετε με μετρητά την αξία της παραγγελίας σας, σε κάποια από τις τράπεζες που συνεργαζόμαστε. Στην αιτιολογία αναγράφεται το ονοματεπώνυμο σας καθώς και τον κωδικό παραγγελίας.

Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να πραγματοποιήσετε μεταφορά των χρημάτων, χρησιμοποιώντας το web banking κάποιας από τις αναγραφόμενες τράπεζες.

Τράπεζα Eurobank

GR2102607010000790200184235, δικαιούχος Γιαξίδου Ελένη.

Τράπεζα Πειραιώς

GR6901404830483002002006125, δικαιούχος Γιαξίδου Ελένη

Στη συνέχεια, καλέστε στο 2310457327, ή email στο info@gelart.gr για να μας ενημερώσετε και να σταλεί η παραγγελία σας.

Εφόσον δεν πραγματοποιήσετε την κατάθεση των χρημάτων εντός 10 ημερών, τότε αυτόματα η παραγγελία σας ακυρώνεται.

Έξοδα Αποστολής

ΕΛΛΑΔΑ

Κόστος αποστολής για όλη την Ελλάδα 2,5 ευρώ ανά δέμα.

ΔΩΡΕΑΝ έξοδα αποστολής για αγορές άνω των €35 *.

*εκτός περιόδων προσφοράς.

  • Εφόσον επιλέξετε τρόπο πληρωμής με Αντικαταβολή, υπάρχει επιπλέον χρέωση €1,5

 

Χρόνοι Παράδοσης

Όλα τα προϊόντα του ηλεκτρονικού καταστήματος  αποστέλλονται με την εταιρία ΕΛΤΑ courier ή την ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ, σε όλη την Ελλάδα. Επίσης αποστολές γίνονται στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς επίσης στην Αλβανία και στη Ρωσία, κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη.

ΕΛΛΑΔΑ

Για όλες τις περιοχές της Ελλάδας, η παράδοση της παραγγελίας γίνεται σε 1-3 εργάσιμες μέρες.

Αφορά το 80% των παραγγελιών, το υπόλοιπο 20% γίνεται σε 4-5 ημέρες.

ΧΩΡΕΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ, ΑΛΒΑΝΙΑ & ΡΩΣΙΑ

Η παράδοση της παραγγελίας σε αυτές τις χώρες γίνεται κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη.

Το GelArt διατηρεί το δικαίωμα να μην κάνει αποστολή σε πελάτες αντικαταβολής, που επανηλειμμένα έκαναν άρνηση παραλαβής από το courier χωρίς να επικοινωνήσουν με το κατάστημα για την ορθότητα της διαδικασίας.

Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελία σας μπορεί να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

– Το προϊόν έχει καθυστερήσει, ή βρίσκεται σε έλλειψη από τον προμηθευτή μας.

– Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών, καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.

– Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει στην περιοχή μελών δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Σε μια τέτοια περίπτωση, εφόσον δε θα καταφέρουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας, μπορείτε να καλέσετε στο 2310 457327, Τρίτη-Παρασκευή, 09:00-14:00 και 17:00-20:00 & Σάββατο 9:00-15:00, και όλες τις μέρες και ώρες με email στο info@gelart.gr για να ενημερωθείτε σχετικά με την εξέλιξή της παραγγελίας σας.

Όροι Χρήσης Προσφορών Καταστήματος

Τα πακέτα προσφορών ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

 

Πολιτική Επιστροφών

Ακύρωση παραγγελίας

Έχετε τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας μέσα σε 24 ώρες αφότου την πραγματοποιήσατε.

Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας, στείλτε email από τη σελίδα επικοινωνίας ή καλέστε στο +30 2310 457327, Τρίτη-Παρασκευή, 09:00-14:00 και 17:00-20:00 & Σάββατο 9:00-15:00

Επιστροφή παραγγελίας

Πώς να ακυρώσετε μια αγορά

Θα πρέπει να ενημερώσετε τον έμπορο ότι θέλετε να ακυρώσετε την αγορά σας. Δεν αρκεί να επιστρέψετε απλώς τα προϊόντα. Ο έμπορος οφείλει να σας προμηθεύσει ένα τυποποιημένο έντυπο υπαναχώρησης με το οποίο μπορείτε να τον ενημερώσετε για την απόφασή σας, χωρίς ωστόσο να υποχρεούστε να το χρησιμοποιήσετε. Μπορείτε να ενημερώσετε τον έμπορο συγχρόνως με την επιστροφή των προϊόντων, π.χ., με την προσθήκη μιας γραπτής δήλωσης στα προϊόντα που επιστρέφετε ταχυδρομικώς, με αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος ή με τη συμπλήρωση ηλεκτρονικού εντύπου επιστροφών στον ιστότοπο του εμπόρου.

Πρέπει να επιστρέψετε τα αχρησιμοποίητα προϊόντα εντός 14 ημερών αφότου ενημερώσετε σχετικά τον έμπορο.

Ορισμένοι έμποροι μπορεί να μην σας χρεώσουν για την επιστροφή των προϊόντων. Ωστόσο, είναι υποχρεωμένοι να σας ενημερώσουν εκ των προτέρων (πριν από την παραγγελία σας) αν θα πρέπει να πληρώσετε σε περίπτωση που αποφασίσετε να επιστρέψετε την παραγγελία σας. Εάν δεν σας ενημερώσει ότι πρέπει να πληρώσετε για την επιστροφή, ο έμπορος πρέπει να καλύψει το σχετικό κόστος. Δεν υποχρεούστε να πληρώσετε κανένα ποσό για το οποίο δεν είχατε προηγουμένως ενημερωθεί.

Επιστροφή χρημάτων

Ο έμπορος οφείλει να σας επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να σας επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους.

Στα χρήματα που θα σας επιστραφούν πρέπει να περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώσατε όταν κάνατε την αγορά σας. Ο έμπορος όμως μπορεί να σας χρεώσει πρόσθετα έξοδα αποστολής εάν έχετε ζητήσει μη τυποποιημένη παράδοση (όπως επείγουσα παράδοση).

14ήμερη περίοδος υπαναχώρησης

Στην ΕΕ έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε στο διαδίκτυο ή με άλλα μέσα εξ αποστάσεως πωλήσεων, όπως τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία ή από κατ΄οίκον πωλητή, εντός 14 ημερών με πλήρη επιστροφή του ποσού που καταβάλατε(συμπεριλαμβάνονται τα χρήματα που πληρώσατε για έξοδα αποστολής). Μπορείτε να επιστρέψετε τις αγορές σας για οποιονδήποτε λόγο. Μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία σας, μέσα σε 14 μέρες από την ημερομηνία που θα την παραλάβετε. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών ή σε περίπτωση που η συσκευασία του προϊόντος έχει ανοιχτεί,  τότε το www.gelart.gr δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.

Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις, θα πρέπει το επιστρεφόμενο προϊόν να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Συσκευασία, απόδειξη λιανικής πώλησης κλπ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το www.gelart.gr είτε μέσω email από τη σελίδα επικοινωνίας, είτε τηλεφωνικά στο +30 2310457327 Τρίτη-Παρασκευή, 09:00-14:00 και 17:00-20:00 & Σάββατο 9:00-15:00

Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, οφείλετε να ελέγξετε ότι τα προϊόντα αντιστοιχούν στην παραγγελία σας και να επισημάνετε τυχόν ελαττώματα ή την ποσότητα των προϊόντων. Οφείλετε επίσης να μας ενημερώσετε στο 2310457327 ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος στο info@gelart.gr  για αυτές τις παρατηρήσεις αυθημερόν ή το αργότερο εντός της επόμενης (από την παραλαβή της παραγγελίας) εργάσιμης ημέρας.Οποιαδήποτε αίτηση διατυπωθεί εκτός αυτής της προθεσμίας δε θα μπορεί να γίνει δεκτή και απαλλάσσει την  gelart.gr από κάθε ευθύνη προς τον πελάτη, με αποτέλεσμα να λογίζεται ότι αποδέχεσθε τα προϊόντα ως έχουν κατά την παράδοσή τους και να μην μπορεί να γίνει δεκτή οποιαδήποτε αλλαγή τους.Αν τηρηθούν τα ανωτέρω και εφόσον τα προϊόντα είναι ελαττωματικά, θα πρέπει να τα  αποστείλετε εντός το αργότερο 2 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης στην εξής διεύθυνση Καυκάσου 35, Καλαμαριά,55133 υπόψιν E-SHOP.Η επιστροφή των προϊόντων δεν θα γίνει δεκτή παρά μόνον για προϊόντα που είναι ελαττωματικά και βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, με την αρχική τους συσκευασία και τις αρχικές σημάνσεις επί των προϊόντων. Σας ενημερώνουμε ότι ελαττωματικά θεωρούνται μόνο τα προϊόντα που είναι ακατάλληλα προς χρήση και σε καμία περίπτωση τα προϊόντα που αποκλίνουν από τις αναρτημένες στον ιστότοπο μας φωτογραφίες λόγω αναμενόμενων διαφοροποιήσεων κατά την λήψη και ανάρτηση των φωτογραφιών. Τα έξοδα αποστολής σε περίπτωση ελαττώματος των προϊόντων επιβαρύνουν εμάς. Σε κάθε άλλη περίπτωση επιβαρύνεστε εσείς με τα έξοδα αποστολής. Σε περίπτωση που κατόπιν της παραλαβής των προϊόντων από την εταιρεία μας και εφόσον διαπιστωθεί η ελαττωματικότητά τους και από εμάς, θα επικοινωνήσουμε εντός 15 ημερών με εσάς ώστε να μας δηλώσετε ενυπόγραφα (με email ή fax) αν επιθυμείτε είτε εφόσον έχετε ήδη καταβάλει το τίμημα, την επιστροφή του τιμήματος και τον τρόπο επιστροφής του, είτε την αντικατάσταση των ελαττωματικών προϊόντων με ίδια προϊόντα, εφόσον υπάρχουν διαθέσιμα, ή με ίσης αξίας προϊόντα.

X